Forum  Strona Główna
Autor Wiadomość
<    Hitman RPG   ~   Hitman RPG
Dante Bzdursky
PostWysłany: Pon 14:17, 25 Sie 2008 
Młodsza głowa Smoka
Młodsza głowa Smoka

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wonder Land
Płeć: Mężczyzna


Dotarłeś na miejsce. Owym miejscem był sklep spożywczy o nazwie "Sheik Heaven". Po otworzeniu drzwi ujrzałeś 7 zabójców z karabinami maszynowymi w rękach i z logiem ICA na ramieniu.
- A więc to ty jesteś agent 47? - zapytał jeden z nich. - Nazywam się Dead Shot. Czekaliśmy na ciebie. Ale uprzedzono nas że jeśli nie przyjdziesz to najpewniej leżysz sobie martwy.

A) Uzbrajasz się i wychodzisz razem z grupą zabójców.
B) Wysyłasz zabójców do budynku jednego z generałów (jeśli tak to do którego?) a sam wychodzisz rozprawić się drugim generałem. (Pieniądze dzielą się dla 8 osób.)
C) Uzbrajasz się i wychodzisz. (Zabójcy opuszczają kryjówkę)
D) (Twoja interwencja)



Kontynuować będę później, gdzieś wieczorem. Przepraszam Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Elvis Scatter
PostWysłany: Pon 14:23, 25 Sie 2008 
Mistrz kadzidła
Mistrz kadzidła

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna


A) Uzbrajam się i wychodzę razem z grupą zabójców.

Kilku(nastu) hitmanów to już coś!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dante Bzdursky
PostWysłany: Pon 16:36, 25 Sie 2008 
Młodsza głowa Smoka
Młodsza głowa Smoka

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wonder Land
Płeć: Mężczyzna


(Uzbrojony zostałeś w AK 47, 3 granaty i adrenalinę)

Na wejściu zabijacie kilku żołnierzy. Wtem, na ulicę wjeżdża czołg który spotkałeś na początku misji. Rakieta obróciła sklep "Sheik Heaven" w pył. Zabójcy rozbiegli się na wszystkie strony w poszukiwaniu osłony. Uskoczyłeś w bok i schowałeś się za wielkim odłamkiem ściany.

A) Rzucasz dwa granaty w kierunku czołgu. (30% szans na zadanie krytycznych obrażeń)
B) Wybiegasz zza osłony, okrążasz czołg i od tyłu wdrapujesz się na niego, otwierasz "drzwiczki" i wrzucasz granat do środka. (50% szans na zranienie przez zbłąkaną kulę, 20% szans na zauważenie przez czołg)
C) Wyciągasz Barreta i strzelasz do czołgu (min. 2 strzały do zniszczenia czołgu)
D) Czekasz (5% szans na zranienie.)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Elvis Scatter
PostWysłany: Pon 16:40, 25 Sie 2008 
Mistrz kadzidła
Mistrz kadzidła

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna


C) Wyciągam Barreta i strzelam do czołgu

Dwa pociski? Lepiej późno niż wcale...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dante Bzdursky
PostWysłany: Pon 16:53, 25 Sie 2008 
Młodsza głowa Smoka
Młodsza głowa Smoka

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wonder Land
Płeć: Mężczyzna


Dwa pociski dlatego że ów czołg nie jest już w idealnym stanie.

Wystrzeliłeś jeden pocisk. Obsługa czołgu zwróciła na ciebie uwagę. Szybko wstałeś i rzuciłeś się do ucieczki. Przebiegłeś kilka metrów, odwróciłeś się i oddałeś drugi, ostateczny strzał. Czołg wybuchł w powietrze pod presją uderzenia pocisku w silnik maszyny. Na pole bitwy wbiegł kolejny oddział najemników Al-Mualima.

A) Rzucasz granat w tłum żołnierzy (70% szans na zabicie wszystkich)
B) Ostrzeliwując grupę, cofasz się i wchodzisz do budynku za tobą. (Pamiętaj że wciąż nie wiesz, gdzie są dokumenty o twoim trzecim celu. Mogą być wszędzie)
C) Wskakujesz w gruz i czekasz aż strzelanina ucichnie (95% szans na obrażenia krytyczne)


(Baj de łej: Adrenalina nie przywraca ci "życia". Dzięki niej 47 wchodzi w stan "Wysokiej Aktywności". Bicie serca jest szybsze i mocniejsze, zmysły 47 wyostrzają się i staje się on szybszy, zwinniejszy i silniejszy. A i ból przy odnoszonych obrażeniach, zmniejsza się do minimum. Trwa to przez 4 tury)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Elvis Scatter
PostWysłany: Pon 16:57, 25 Sie 2008 
Mistrz kadzidła
Mistrz kadzidła

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna


A) Rzucam granat w tłum żołnierzy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dante Bzdursky
PostWysłany: Pon 21:28, 25 Sie 2008 
Młodsza głowa Smoka
Młodsza głowa Smoka

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wonder Land
Płeć: Mężczyzna


Grupka wybucha w powietrze. Lecz jeden z nich wyleciał w powietrze i lądując w gruzie, wystrzelił w twoją stronę serię pocisków. Zostałeś zraniony nieznacznie w prawą nogę a resztę przyjęła twoja kamizelka kuloodporna.

A) Zażywasz środki przeciwbólowe i biegniesz do grupy zabójców aby dalej kontynuować z nimi wędrówkę.
B) Wstrzykujesz sobie adrenalinę i wchodzisz do budynku, a później na dach (umożliwia szybkie przemieszczanie się bez konieczności walki)
C) Nie zwracając uwagi na nogę, biegniesz do jednego z generałów (którego)



(Baj de łej: Pamiętaj że jesteś w posiadaniu noży do rzucania. To tak w roli wyjaśnienia)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Elvis Scatter
PostWysłany: Pon 21:45, 25 Sie 2008 
Mistrz kadzidła
Mistrz kadzidła

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna


A) Zażywam środki przeciwbólowe i biegnę do grupy zabójców aby dalej kontynuować z nimi wędrówkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dante Bzdursky
PostWysłany: Wto 10:50, 26 Sie 2008 
Młodsza głowa Smoka
Młodsza głowa Smoka

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wonder Land
Płeć: Mężczyzna


Przebiegacie kilka ulic i wbiegacie na plac centralny. Właśnie rozpoczął się nalot - działanie Strefy Strachu...

A) Biegniesz na zachód (Al-Mualim) (80% szans na dobiegnięcie przed nalotem)
B) Biegniesz na wschód (Abuil Nuquod) (80% szans na dobiegnięcie przed nalotem)
C) Kryjesz się (95% szans na ogłuchnięcie, 90% szans na złamanie lewej ręki, 10% szans na przeżycie)




Mam nadzieje że nie przeszkadza nikomu długość sesji?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Elvis Scatter
PostWysłany: Wto 10:53, 26 Sie 2008 
Mistrz kadzidła
Mistrz kadzidła

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna


B) Biegnę na wschód (Abuil Nuquod)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dante Bzdursky
PostWysłany: Wto 11:12, 26 Sie 2008 
Młodsza głowa Smoka
Młodsza głowa Smoka

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wonder Land
Płeć: Mężczyzna


Twoi kompani rozbiegli się we wszystkie strony. Kilku z nich rozerwało na kawałki. Po kilku minutach biegania i strzelania dobiegłeś do budynku Abuil Nuquoad'a. Była to niewielka, obskurna speluna. Przed drzwiami nie było żadnych strażników. Rozglądając się, dostrzegłeś jednego z żołnierzy Nuquod'a, odwróconego do ciebie plecami. Załatwiał potrzebę fizjologiczną.

A) Ogłuszasz go i przebierasz się za niego. (ma kominiarkę. Szanse na rozpoznanie cię maleją do 10%)
B) Nie zwracasz na niego uwagi i wchodzisz do środka głównymi drzwiami.
C) Podchodzisz do budynku z lewej/prawej strony i wchodzisz przez okno. (Skradanie się - 5% szans na to że strażnik cię usłyszy)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Elvis Scatter
PostWysłany: Wto 11:16, 26 Sie 2008 
Mistrz kadzidła
Mistrz kadzidła

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna


C) Podchodzę do budynku z lewej strony i wchodzę przez okno.

Przebiorę się później i gdzie indziej!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dante Bzdursky
PostWysłany: Wto 13:58, 26 Sie 2008 
Młodsza głowa Smoka
Młodsza głowa Smoka

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wonder Land
Płeć: Mężczyzna


Znalazłeś się w sypialni. Na jednym z łóżek leżała notatka głosząca:

"Żołnierze, akcja zaczyna się nocą o 22:00. Salahadin będzie oczekiwał nas przy budynku wroga, Al-Mualima.
Abuil Nuqoud"

Nagle do pokoju wchodzi strażnik. Szybko wyciągasz broń i celujesz w niego. On zrobił to samo.

A) Strzelasz z tłumionego Hardballera (strzał w głowę)
B) Rzucasz nożem (70% szans na trafienie w głowę)
C) Podnosisz ręce do góry, udając że się poddałeś. (strażnik podchodzi)
D) Wyskakujesz przez okno i uciekasz (80% szans na dostanie serii z karabinu w plecy.)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Elvis Scatter
PostWysłany: Wto 14:14, 26 Sie 2008 
Mistrz kadzidła
Mistrz kadzidła

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna


B) Rzucam nożem

Nie jestem taki głupi - tłumiony pistolet w pomieszczeniu bardzo dobrze słychać. A nóż z bliskiej odległości zrobi swoje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Elvis Scatter dnia Wto 14:14, 26 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dante Bzdursky
PostWysłany: Wto 15:38, 26 Sie 2008 
Młodsza głowa Smoka
Młodsza głowa Smoka

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wonder Land
Płeć: Mężczyzna


(Kurde, logiczne myślenie... Spodziewałem się że strzelisz do niego z pistoletu i zawołasz strażników Razz )

Nóż wbił się w głowę strażnika aż po rękojeść. Jesteś bezpieczny. Tymczasowo. (dochodzi godzina 19:00)

A) Przebierasz się za strażnika i wychodzisz na korytarz. (Nie ma kominiarki. Szanse na zdemaskowanie rosną do 50%)
B) Szybko wybiegasz na korytarz i idziesz na drugie piętro (ciało ląduje pod łóżkiem, 65% szans na uniknięcie wszystkich strażników i dotarcie na drugie piętro do biura Abuil Nuqouda)
C) Wybiegasz na korytarz (poznawanie mapy - 80% szans na uniknięcie dwóch pierwszych strażników)


Małe ułatwienie - łącznie strażników jest pięciu na pierwszym piętrze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 19 z 29
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 27, 28, 29  Następny
Forum Strona Główna  ~  Hitman RPG

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach