Forum  Strona Główna
Autor Wiadomość
<    Fabuła serii   ~   Co byś zmienił w H5?
Vadiv
PostWysłany: Nie 11:25, 10 Maj 2009 
Ulicznik
Ulicznik

Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pomorze ;P
Płeć: Mężczyzna


Pomysły dobre, szczególnie ten ze zdalnie sterowanymi gadżetami.
Tu dwa moje pomysły:
1. Gazety (jeśli miałyby ponownie zagościć), a raczej to co w nich czytamy. Przydałoby się nieco konsekwencji, bo tak, np. gramy sobie i pozorujemy wypadki, a w gazecie czytamy, że stoi za tym zabójca - coś mało efektywne to pozorowanie, co nie? Owszem, przy większej liczbie celów wypadki trudno byłoby nazwać nieszczęśliwym zbiegiem okoliczności (np. Śmierć na Mississipi), ale przy zabójstwie takiego, np Sinistry miłoby było przeczytać, że "wczorajszego popołudnia kluczowy świadek w dochodzeniu... bla bla bla... dokonał żywota we własnym domu spadając ze schodów/paląc się żywcem w wyniku wybuchu grilla/etc." Chyba rozumiecie o co mi chodzi.

2. Ten pomysł jest mocno hardkorowy, ale chętnie bym go obejrzał w akcji. Dodałby on grze powagi i pewnego rodzaju głębi. Ktoś już pisał o wyborach moralnych jeśli się nie mylę. Gra i tak już ma oznaczenie 18+, więc co powiecie na to, aby jednym z celów/głównym celem 47 w piątej odsłonie serii stało się... dziecko?! Co zrobiłby 47? Wykonałby zadanie czy też wahałby się? Jak pokazały poprzednie odsłony nasz zabójca pewne uczucia posiada, więc byłoby ciekawie. xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CoVert
PostWysłany: Nie 12:15, 10 Maj 2009 
Głowa Smoka
Głowa Smoka

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1764
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hongkong
Płeć: Mężczyzna


Niezła myśl... można by też dodać coś w rodzaju trybu powtórki - tj. możliwość obejrzenia zabójstwa z perspektywy strażnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Assurance Agent
PostWysłany: Nie 13:17, 10 Maj 2009 
Mandaryn
Mandaryn

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 883
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: awazsraW
Płeć: Mężczyzna


Z gadżetami może być fajnie, ale żeby nie przegięli i nie zrobili z 47 Inspektora Gadeta, albo Batmana. Co do minigierki podczas otwierania drzwi - wspaniały pomysł CoVert - doda to napięcia, bo nie zawsze się przecież uda otworzyć zanim ktoś nas zobaczy.

Pozorowanie wypadków - masz rację Vadiv. Ale tyczy się to jedynie wypchnięcia z balkonu.

Kontrowersyjne cele - był chyba temat papieża, Vadiv dodał dziecko, a mi marzy się misja, gdzie zabić trzeba bliskiego współpracownika, przyjaciela 47 (o ile takowego 47 będzie miał).

No i skoro gra ma to oznaczenie 18+, to prócz krwi powinniśmy mieć flaki, mózgi i inne rzeczy, które mogą wypaść z człowieka przy strzale z broni palnej. Dodatkowo 47 miałby możliwość złapać za mopa i pozbyć się śladów Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elvis Scatter
PostWysłany: Nie 13:52, 10 Maj 2009 
Mistrz kadzidła
Mistrz kadzidła

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna


Na minigierkę podczas otwierania drzwi się nie zgadzam - Hitman to dynamiczna gra i nie trzeba jej zaśmiecać zbędnymi rzeczami, skoro bohater korzysta ze specjalistycznych narzędzi.

Assurance Agent napisał:
No i skoro gra ma to oznaczenie 18+, to prócz krwi powinniśmy mieć flaki, mózgi i inne rzeczy, które mogą wypaść z człowieka przy strzale z broni palnej. Dodatkowo 47 miałby możliwość złapać za mopa i pozbyć się śladów
.

Hitman to nie Postal, ani Soldier of Fortune. Prawda, gra potrzebuje trochę realizmu, ale to do tego w 100% nie należy. Chyba że strzelasz z dużego kalibru.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Elvis Scatter dnia Pią 20:42, 12 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CoVert
PostWysłany: Nie 15:23, 10 Maj 2009 
Głowa Smoka
Głowa Smoka

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1764
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hongkong
Płeć: Mężczyzna


Elvis - Hitman nie jest dynamiczną strzelanką, jak Quake... to skradanka, tu liczy się myślenie. Nie trzeba się spieszyć, by osiągnąć cel.

Poza tym - w Thiefie wprowadzono takową minigierkę przy otwieraniu drzwi i nikt na to nie narzekał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Assurance Agent
PostWysłany: Nie 17:01, 10 Maj 2009 
Mandaryn
Mandaryn

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 883
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: awazsraW
Płeć: Mężczyzna


Jako, że nie wymyślono jeszcze wytrycha, który otwiera drzwi sam, taka minigierka będzie przydatna. Specjalistyczne narzędzia, specjalistycznymi narzędziami, ale żeby otworzyć zamknięte drzwi naprawdę się trzeba trochę namęczyć.

Realizm - w Hitmanie kuleje także w przypadku duszenia garrotą. Prawda jest taka, że ofierze często puszczają zwieracze i całe jej ubranie jest zasrane i zaszczane. A jeśli chodzi o broń palną to już w ogóle mamy do czynienia z filmowym realizmem. Kto to słyszał, żeby człowiek po dostaniu kulki odlatywał 5 metrów do tyłu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elvis Scatter
PostWysłany: Nie 18:35, 10 Maj 2009 
Mistrz kadzidła
Mistrz kadzidła

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna


CoVert napisał:
Elvis - Hitman nie jest dynamiczną strzelanką, jak Quake... to skradanka, tu liczy się myślenie. Nie trzeba się spieszyć, by osiągnąć cel.


Nie grałeś chyba w Blood Money, bo czwórka to dynamiczna skradanka (nieliniowa) i często trzeba działać szybko.

Assurance Agent napisał:
Prawda jest taka, że ofierze często puszczają zwieracze i całe jej ubranie jest zasrane i zaszczane.


To już byłaby wielka przesada (być może zakazano by sprzedaży gry, tak jak w kwestii Postala w niektórych krajach). Skoro chodzi Wam głównie o realizm, to może twórcy wprowadziliby system uszkodzeń danej części ciała? Na przykład po jednym strzale w klatkę piersiową oponent spadłby na ziemię i by się wykrwawił.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Elvis Scatter dnia Nie 18:39, 10 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Assurance Agent
PostWysłany: Nie 19:29, 10 Maj 2009 
Mandaryn
Mandaryn

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 883
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: awazsraW
Płeć: Mężczyzna


Elvis Scatter napisał:

Nie grałeś chyba w Blood Money, bo czwórka to dynamiczna skradanka (nieliniowa) i często trzeba działać szybko.


Szybko, ale po uprzednim namyśle, rozeznaniu sytuacji itp. I tak tyczy się to głównie pojedynczych zdarzeń. A prawda jest taka, że to zależy od gracza. Ja, na przykład mam bardzo nieśpieszny styl i jak widzę, że z czymś będę się musiał bardzo szybko rozprawić, to szukam innego wyjścia.

Elvis Scatter napisał:
To już byłaby wielka przesada (być może zakazano by sprzedaży gry, tak jak w kwestii Postala w niektórych krajach). Skoro chodzi Wam głównie o realizm, to może twórcy wprowadziliby system uszkodzeń danej części ciała? Na przykład po jednym strzale w klatkę piersiową oponent spadłby na ziemię i by się wykrwawił.


W telewizji pokazują gorsze rzeczy i nikt się nie burzy Rolling Eyes hipokryzja i tyle w tym temacie...

System uszkodzeń - jak najbardziej. Sprawiło by to, że gracz uważałby na strzelanie, lub zaniechał go w ogóle.

Moim zdaniem realizm to dobry pomysł. Pewnie głównie dlatego, że nawet, jak H5 będzie 21+ to będzie mi wolno grać Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
necronus
PostWysłany: Pią 18:03, 12 Cze 2009 
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


A ja uważam że w najnowszym Hitmanie mogłoby znaleźć się:
-Więcej misji.Nie chodzi tylko o to,żeby były zupełnie nowe misje,ale oto,aby było ich dość dużo.Z 15,16 misji byłoby dobrym wyborem.
-Możliwość "wyboru zlecenia".O co chodzi?A o to,aby dostawać maila od Agencji,w którym mielibyśmy przedstawione oferty kilku misji.Wtedy my wybieramy misję,którą my chcemy mieć tongue Misje proste byłyby proste big_smile,ale wynagrodzenie za nie byłoby mniejsze.Misje trudne-trudniejsze,aczkolwiek o większym wynagrodzeniu.
-CIĄGŁE pozostawanie na ubraniu śladów po kulach.W H:BM ślady krwi na ciuchach znikały błyskawicznie,gdy tylko się przebieraliśmy w w te ciuchy.Tutaj krew na ubraniu pozostawała ciągle,co zmuszałoby do kombinowania,jeżeli chcemy pozyskać ubranie celu ("jak tutaj go zastrzelić,żeby nie było śladów?")
-Kilka możliwych zakończeń,które zależałyby od stylu gry i misji,które wybieraliśmy.
-Możliwość podsłuchiwania dialogów NPCów,z których moglibyśmy się dowiedzieć o np.pozycji naszego celu.
-Rozwinięcie systemu przekupywania.W H:BM służyło to tylko zmniejszaniu rozgłosu.Tutaj moglibyśmy zapłacić komuś,aby np.odwrócił uwagę strażnika.Jeżeli jednak nie chcemy,żeby przekupiony był naszym świadkiem,musimy mu zapłacić dodatkową kasę za milczenie.
-Możliwość wykorzystywania fobii NPCów.Np.z dialogu dowiadujemy się,że pewien strażnik cierpi na aranchofobię,a tak się śmiesznie składa,że nasz target hoduje tarantulę.Kradniemy więc pająka z gabinetu celu,a następnie zarzucamy owada na szyję strażnika.Efekt?Strażnik mdleje ze strachu. :]
-Wykorzystywanie otoczenia do likwidacji innych (spychanie na innych szafy,trzaśnięcie kogoś drzwiami itp.)
-Większą podejrzliwość straży.Jeżeli zachowujemy się tajemniczo (chodzimy ciągle za kimś,biegamy bez przerwy,ciągle kucamy),to strażnik wyprasza nas z terenu.Nie idziemy - zaczyna się alert.
-Możliwość przesłuchiwania innych(jak w SC - bierzemy kogoś jako zakładnika,a następnie wyłudzamy od niego potrzebne nam informacje)
-Tak jak ktoś wcześniej napisał - wrabianie innych w morderstwo.
-Multi może być,pod warunkiem,że tryby rozgrywki będą pasowały do ogólnego klimatu gry.
-Więcej pojedynków a.la walka z Parchezzim na dachu Białego Domu.Walki te mają być finezyjne (obaj zabójcy zakradają się,próbując założyć pułapkę na drugiego)a nie jak walka z Maydarnem (dobrze napisałem?) w misji Dance With The Devil.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CoVert
PostWysłany: Pią 18:55, 12 Cze 2009 
Głowa Smoka
Głowa Smoka

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1764
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hongkong
Płeć: Mężczyzna


Jeśli chodzi o te walki, masz rację - byłoby miło, gdyby gracz mógł czuć na plecach oddech ścigającego go zabójcy (jak np. w filmie "Pojedynek zabójców").

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
clone47
PostWysłany: Pią 19:38, 12 Cze 2009 
Klaymen

Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Śródziemia


Dziwne....większość z tych pomysłów jest pozornie prosta,a mimo to nikt na to nie wpadł! Razz

Ja bym oprócz wykorzystywania otoczenia dodał jeszcze możliwość wykorzystania otoczenia jako broń-użycie pokrywy od kosza na śmieci,czy leżącej gdzieś deski(np.w remontowanym pomieszczeniu) do pozbycia się świadka,chociaż nie byłoby to już tak użyteczne od kiedy można ogłuszyć kogoś.

Oprócz tego mogłoby się czasami przydać (o ile nikt o tym nie wspomniał) skakanie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dante Bzdursky
PostWysłany: Pią 20:03, 12 Cze 2009 
Młodsza głowa Smoka
Młodsza głowa Smoka

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wonder Land
Płeć: Mężczyzna


clone47 napisał:
[...]mogłoby się czasami przydać [...] skakanie Razz


Z Hitmana by się platformówka zrobiła.


Jeśli chodzi o realizm - ja się nie obrażę jeśli piąty Hitman będzie miał chory i niezdrowy klimat. Flaki i gęsta krew a także łamanie kości etc. etc. - tego Hitmanowi trzeba. Przynajmniej moim zdaniem.

Dorzucamy do tego widowiskowość (tęsknie za akcjami w stylu misji "Say Hello To My Little Friend") i dobrze zrealizowane walki z bossami i voila - mamy najlepszego Hitmana.


Yaay.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Assurance Agent
PostWysłany: Pią 20:39, 12 Cze 2009 
Mandaryn
Mandaryn

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 883
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: awazsraW
Płeć: Mężczyzna


Pójdźmy dalej - już nie realizm, a naturalizm Wink najlepiej, żeby było to na tyle chore, że aż w niektórych krajach zabronią sprzedaży gry Razz

Necronus wpadł na fajny pomysł z tymi fobiami. Można to rozwinąć do ogólnego siania przerażenia wśród ludzi. Na przykład, podczas misji w zoo wypuszczamy z klatki tygrysy, żeby nikt nie zauważył podejrzanych działań.


Dante: Tja, dokładnie. Nikogo nie będą obchodzić podejrzane działania kiedy wokoło będą biegać tygryski i nosorożce. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CoVert
PostWysłany: Sob 17:43, 13 Cze 2009 
Głowa Smoka
Głowa Smoka

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1764
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hongkong
Płeć: Mężczyzna


Dante, wydaje mi się, że umiejętność skakania nie zrobiłaby z gry platformówki, a pozwoliłaby dotrzeć do celu zupełnie inną, ciekawszą drogą...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dante Bzdursky
PostWysłany: Sob 18:05, 13 Cze 2009 
Młodsza głowa Smoka
Młodsza głowa Smoka

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wonder Land
Płeć: Mężczyzna


Tja, nowe możliwości zlikwidowania przeciwników - skakanie im na głowy.


Ciekawe czy dostałoby się rangę "Mario" po zabiciu wszystkich na planszy w ten sposób... ._.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 10 z 11
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Następny
Forum Strona Główna  ~  Fabuła serii

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach